Idag har inte varit någon bra dag alls. El...

img_9875 (MMS)

Idag har inte varit någon bra dag alls. Eller ja den började ju bra det var inte förrän vid tre fyra tiden det började gå snett. Fördelen är att jag tänkt igenom många saker och nackdelen är att jag tänkt igenom många saker.. Tyvärr skriver jag av mig när jag mår som jag gör.. Min grej, och det ber jag om ursäkt för, men så är de ni får stå ut! Fördelar är att jag återigen har kommit fram till vilka fantastiska vänner jag har som försöker få mig på bättre humör (och som lyckas), samt att man faktisk märker vem som finns där för en när man behöver det som mest.  När man märker att de finns där när det händer bra saker och när set händer dåliga saker, de gläds med dig och lider med dig, då vet du att de är äkta. De är just sånna människor jag vill ha omkring mig! ÄKTA. Jag kom också fram till att jag måste sluta göra saker för andras skull. Nej inte sluta finnas där eller stötta, det är inte så jag menar. Men jag gör ibland saker som andra vill jag ska göra gör att de tycker det är kul. Själv tycker jag inte det alls och när det väl gäller så slutar det istället med att jag får ont i magen och ångest. Jag kom också fram till hur ont set gör när människor omedvetet förminskar det du tycker är jobbigt. Att de säger det är tramsigt, att det är petitesser. Det är inte tramsigt, då hade de aldrig stört mig och  eftersom det stör mig betyder det något för mig. Så det är INGEN petitess för mig, då hade st aldrig varit något problem och inget jag mått dåligt av. Blä för den här dagen. Hoppas morgondagen känns bättre. Det jag ser fram emot mest just nu är konserten med Skrillex nästa lördag igen. Allt som händer däremellan känns grått och trist. Som sagt, måste sluta göra saker för andras skull, man ska göra samer för sin egen skull. Inte alltid men med vissa saker och vissa beslut. Nu får jag ha gaggat färdigt, ett sjukt långt sms inlägg som mest var "note to myself". Nu ska jag drömma om en lång ståtlig prins som kommer och räddar mig på en vit häst, och sedan lever vi lyckliga i alla våra dagar! Natti!


Kommentarer
Postat av: melonen

Skickar en kram till dig, Alice!

2012-04-26 @ 23:59:35
Postat av: Arlinda

Jag kommer på min vita häst hjärtat det vet du!! ALLT för dig!!!<3 Imorgon ska du ju komma hem till mig och då blir det massa myspys, soooooom jag har saknat dig!



Jag ska få dig på bättre humör jag lovar,vi är ju B1 och B2! <3

2012-04-27 @ 00:11:03
URL: http://arlindaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0