Kaosmåndag

Jag som sovit i typ tio timmar är tröttare än livet själv just nu.. Dagen började inget vidare med ett samtal av pappa som berättade att vår hund Zeus som opererats två gånger hade blött och förlorat massor med blod, och att han inte visste om han skulle klara det. Man var som på nålar men fick till min stora glädje veta att han klarat det bra men att det var dags för ytterligare en operation och att han fick stanna där över natten. Vår lille fina Zeus!

Just nu är det mycket som händer i familjelivet som inte är till det positiva. Många förändringar och mycket olycka. Det gäller kanske inte mig personligen men jag blir påverkad. Det är tungt och det är jobbigt i familjen just nu. Men man klarar allt bara man vill.

Det är tydligen inte meningen att livet ska vara för enkelt och för bra. Jag försöker tänka positivt i allt det här trots allt. Allt kommer bli bra. Det vet jag.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0