Skärtorsdag

Då var det officiellt påsk idag då, skärtorsdag. Det märktes gott på gymmet att det var ledighet för där var betydligt mer folk än vad där brukar vara. Men det är härligt, speciellt nu när vi har ny ägare.. Tror detta blir bra!

Snart blir det duschen, sen ska jag sätta mig ner och läsa lite innan jag ska ta med hundarna på en lååångrunda innan det är dags att läsa lite till och laga middag. Sen ska här städas undan lite inför jobbhelgen som kommer, jag blev nämligen ledig idag woho! Eller ja jag var reserv men då får man vara beredd på att jobba :). Men idag slapp jag och det var rätt skönt, finns en del som ska fixas.

Avslutningsvis vill jag säga att jag har världens finaste mamma <3, vad andra än tycker och tänker så är hon bäst. Hon är den enda som alltid stått upp och funnits vid min sida, vad det än gällt, och jag vet att hon kommer fortsätta göra det livet ut. För hon är en FANTASTISK mamma. Vi har måna likheter och många olikheter, vi har bra dagar och vi har dåliga dagar men det kärleken finns där alltid. Jag älskar dig mamma!



Kommentarer
Postat av: Pia Cederström

Så gulligt Alexandra! Jag känner precis Likadant för dig! TACK!

Du är för mig denna sanna kärleken :)Vad som än händer! SÅ är du Nummer 1. Och finns alltid för dig! VAD det än gäller :)

2012-04-05 @ 16:12:52
Postat av: Alice

Jag vet mamma, kärlek <3!

2012-04-05 @ 19:32:05
URL: http://alicealizee.blogg.se/
Postat av: Isabelle

Önskar jag att jag också hade kunnat säga om min mamma!

Men tyvärr har hon valt ett helt annat liv än att finnas för sina barn. Tyvärr finns det människor som aldrig borde skaffa barn överhuvudtaget.

Men jag är glad för vad jag har istället :-)

2012-04-08 @ 17:48:53
Postat av: Alice

Vad tråkigt det lät Isabelle, men jag är glad att du valt att se positivt på det du har och de människor som finns runt omkring dig istället! Hoppas du mår bra och har det fantastiskt i påsk!

2012-04-09 @ 16:42:52
URL: http://alicealizee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0