Sommardäcken är på!

Då var däcken bytta så nu är det fanimej bäst att våren stannar! Den skulle bara våga annat, dessutom är det ju snart dags att använda jeansjackan jag hämtade ut igår.. så soooolen vart är du?!

I övrigt köpte jag äntligen en cykelpump också, även om jag har någon någonstans i röran bland det som ännu inte blivit uppackat sedan flytten..(A). Så däcken ska pumpas och ikväll är det jag som CYKLAR till gymmet, det ligger inte vidare långt bort. Bensinen är så äckeldyr nu iaf så snart har man inte ens råd att tanka.. Sjukt!

Men nu, långtur med hundarna! Hörs sen!

Kommentarer
Postat av: Däck

Visst får man vårkänslor när man byter däcken!

2012-04-12 @ 17:29:23
URL: http://www.rezulteo-däck.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0