En lugn onsdagnatt

Kvällen var riktigt trevlig idag på jobb. Vi hade först ett gäng blivande officerare som vart snackiga och ja de satte sig alla vid mitt bord och snackade gött med mig om allt fast de inte spelade :). Därefter kom ett supertrevligt gäng från Falkenberg som höll mig sällskap. Magaluf är ett väldig gemensamt samtalsämne med många människor! Det enda som varit lite segt ikväll är när en del människor inte förstår när man säger nej. Man kan säga nej hundra ggr å ändå tjatas det vidare.. Ni minns kanske mitt inlägg om killar för några månader sedan? Ja.. Jag hade nog kunnat skriva ett sådant till idag, men jag gör inte det för jag vet att det bara gäller ett fåtal som är så. Alla ursäkt är desamma.. Suck. Ibland blir man bara trött. Ett nej är alltid ett nej och att tjata hjälper dig inte att komma längre det snarare stjälper dig. Tänk på det. Tjej eller kille, spelar ingen roll men man får acceptera ett nej. Så är det! Sov nu så gott eller god morgon på er, ni väljer vilket som passar bäst själv ;)!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0