Magaluf-Palma-Köpenhamn-Malmö- Ljunghusen- Halmstad

Min ressträcka idag. Dags att sova i sin egen säng för att hålla pass 09.30 imorgon. Ibland är jag inte riktigt klok! Men minisemestern har verkligen varit värt det och jag är såååå glad att det blev en tur till alla underbara människor igen! Jag är verkligen lyckligt lottad som har fått äran att lära känna så fantastiska människor. Ödet har alltid något gott för oss. Det finns många människor som värmer mitt hjärta just nu, både här hemma och på andra ställen i världen. En del värmer hjärtat liiiiite extra och vissa känner man mer och mer för för varje gång man träffas. Vissa känner man starkare för på ett sätt och andra på ett annat sätt. Men kärlek är det iaf! Nu ska jag sova som sagt hörs imorgon!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0