Mystorsdag

Passen är avklarade och trots att jag var segare än ett ålderdomshem innan jag kom dit så fick jag så mycket energi av alla glada motionärer! Jag blir lika glad varje gång jag varit där och alla är så himla duktiga där! Sen får jag erkänna att det värmer extra mycket i hjärtat när de kommer fram och berömmer ens pass efteråt! Man kan inte bli mer glad och lycklig! Jag älskar det här jobbet! 
 
Efter passen handlade jag lite nödvändigheter så jag har att äta. Jag blev ju som sagt ledig ikväll och då slapp jag stressa runt med allt. Unnade mig en liten torsdagsgodispåse eftersom jag är jobba hela helgen :)! 
 
Nej det här var faktiskt en bra dag på många sätt och veckan har såhär långt varit hur bra som helst! Små irritationer har ju klart dykt upp och lite trötthet, men det mesta har gått över och ja veckan har varit bra. Får hoppas att helgen fortsätter i samma anda! Saker och ting börjar gå på rätt håll och det känns riktigt gött! Life's good! 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0