Nannedags

Sådär dags att sova i hyfsad tid inför morgondagens tenta. Håll nu tummarna för mig! Känner inte för att göra den en gång till.. På söndag har jag ettårsjubileum som hallänning, fan vad tiden gått fort! Iofs så var det ett jobbigt första halvår då allt som kunde gå snett gick snett.. Våren var sådär och ja sommaren har varit helt okej och nu inför hösten så har många puzzelbitar i livet börjat falla på plats och på helt rätt plats. Vissa gånger tror man att man fått tag i rätt pusselbit men märker senare att den inte satt riktigt som den skulle.. Men nu så äntligen känns det som om allt kommer bli bra. Sen finns där en liten pusselbit jag hoppas ska falla lite mer på rätt plats snart också, men det får tiden utvisa. Jag har en väldigt bra känsla för det just nu så jag hoppas den stämmer! Hoppas ni som är ute och härjar inatt härjar för mig också, jag lovar att ge er en extra timmes sömn då ;)! Natti


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0