Natti

För trettio minuter sedan slog tröttheten mig med en stenklubba i bakhuvudet! Att jag bara sovit en tre timmar inatt det vet ni ju men att jag lyckats hålla mig uppe såhär länge bara sådär är inte riktigt klokt. Men jag vill inte plugga imorgon så det kanske ligger där lite mentalt i bakhuvudet eller något :)! Vet ni vad? Jag tycker det är så otroligt skönt när man slutat haka upp sig på saker och bara låter ödet sköta saker och ting av sig själv. Jag vill väldigt gärna alltid påverka ödet.. Inre för det kanske går men ändå, jag försöker alltid. Men när man brslutat sig för att inte längre lägga ner så värst mycket energi i form av tankar på det så mår man så jävla mycket bättre och livet visar verkligen vad det har att erbjuda! Livet kan verkligen vara fantastiskt, man måste bara våga se allt det positiva. Det har kommit in nya underbara människor i mitt liv samtidig som jag märker att vissa sakta börja lämna.. Tråkigt men sånt är livet och det är som sagt dags fö nya äventyr! Så sjukt spännande! Och där svävade jag ut litegrann igen, men det kan jag väl få göra sålänge det är hyfsat positivt?;) sov gott med er!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0