Nu får det vara nog!

Nu orkar inte huvudet mer.. Så nu ger jag upp. Ni kan ju alla hålla tummarna 09-13 för mig så kommer det säkert gå kanon! Puh! Ska aldrig läsa någon typ av historiskkurs på högskolan mer för det är för mycket mög man ska hålla i huvudet samtidigt.. *gnäll* 
 
Nu ska jag njuta av att vara ledig en fredag för engångs skull. Firar med cola zero, ska sätta på en serie snart och bara mysa runt härhemma! Tända ljus har jag också minsann! Det känns lite som höst när mörkret börjar falla lite tidigare än vanligt och man får stänga till både balkongdörr och fönster tidigare än man behövt göra innan. Jag ser fram emot en mysig höst, hoppas den blir fin och att det blir massor av mys mellan pluggandet och jobben! Ska tända massor av ljus hela hösten, för det är något som verkligen höjer mysfaktorn! 
 
Sjukt tråkiga inlägg idag, I know. Men det blir lite så när man måste plugga och man egentligen inte vill.. Fick mig en rejäl löptur idag emellan och det kan jag säga er att det behövdes! I'm back on track! Hörs till läggdags! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0