Onsdag

Märks att mina hjärnceller arbetar lite extra när jag pluggar för jag blir så förbaskat trött i knoppen! Ja för att klaga och gnälla lite :P tycker jag kan få göra det lite nu n'r jag varit så positiv länge! Å ja jag är fortfarande positiv till det mesta, jag är bara lite seg då får man gnälla!
 
Hämtade ut paket igår på jutaplatsen det var min fina väska från England och mina böcker från Adlibris jag ska bekanta mig med nu i höst. Helt ärligt så känns böckerna faktiskt sjukt intressanta! Hoppas verkligen att jag fastnar för dem och att det går enkelt att plugga! Alltid lättare när man känner att något är intressant, sen vet ju även jag att vissa saker är lite mindre intressanta... 
 
Jaha, nej annars har det inte varit så mycket idag. Plugg, hundpromenad och om en stund ska jag nog ta på mig lpskorna och ta en liten runda innan det är dags att käka, duscha, plugga och sedan kila iväg till jobb! Var ju ett tag sedan jag jobbade nu! Så vi får höras senare!
 
Puss på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0