Onsdag

Hallå där! 
 
Hur står det till med er idag? Själv mår jag helt okej, fortfarande sömnig och en kittlande näsa men det ska nog gå bra ändå! Tror man blir lite extra sömnig av sådant här sömnpiller till väder. But what to do? Ska på utflykt i fyra dagar nästa vecka till hemlig ort så jag kan börja räkna ner dagarna nu! Yeey! Kan vara passande innan skolan sätter igång på allvar :)! 
 
Ska på möte 14.00 så innan dess har jag inte planerat att göra sådär supermycket faktiskt. Sen är det plugg och dylikt som ska hinnas med innan jag ska jobba mitt enda nattpass den här veckan. Jag gillar mitt jobb mestadels, men nu när det varit så intensivt i lite mer än en månad så ska det bli skönt att trappa ner på det lite. Snart höst, vilket innebär att jag bara jobbar varannan helg så förhoppningsvis blir det en händelserik höst :)! 
 
Satt och kollade på på tv4 precis och så poppade min stad upp och idag handlade det om Amsterdam, fan dit hade jag gärna velat åka i höst! Typ en weekend eller något! Någon som är på?:P 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0