Planer hit och dit och överallt

För att vara så liten och impulsiv (jag vet inte vart liten kom in i bilden men ja..) så får jag ibland mina små snilleblixtar. Idag kom jag på att jag ska ta upp min spanska igen och ja givetvis tänker jag på detta nu eftersom jag avrit på Mallis igen och ibland talar jag något som man kanske kan kalla spanglish. Engelska och spanska samtigit. I gymnasiet var jag ganska duktig i spanska men läste bara steg 1 och 2 så någon högre studie kan jag inte ta men till min stora lycka fann jag att man kan läsa spanska på halvfart it-baserat! Det fanns platser redan nu.. Men jag får se hur pass mycket tid som måste läggas på programmet så jag ska söka det till våren! Riktigt gött, jag älskar spanska! 
 
Nu sitter jag här och är allmänt tjock. Krängt en hel godispåse och två energidrycker. Magen står ut som om jag skulle vara gravid, men vad gör det? Så fort tentan är skriven på lördag så är det dags att sätta ihop ett nytt corepass till nya gymmet och gö4ra klart functionalpasset helt, två låtar kvar! Så formen kommer nog av sig själv tror jag. Dessutom kommer jag in i lite vardagsrutiner igen vilket innebär bättre planering av mat, hundpromenader och dylikt. Jag ahr sagt det förr men ja alltså den här hösten kommer bli jävligt bra! I love it! 
 
Å ja detta är nya favoritlåten!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0