Regniga sverige

Märks att man är hemma för det har regnat från och till hela dagen och vart man än tittar så är det gråa regnmoln man ser. Men jam det är nog lika bra för jag ska som sgat börja plugga in instuderingsfrågorna idag.. Sjukt opepp. Men det ska ju göras så det är bara att bita i det sura äpplet! Snart är det allvar igen och mer blir det då som ska in i mitt lilla huvud! 
 
Det ser ut som om jag får finbesök både från skåne och sthlm samma helg i början av september! Ska faktiskt bli superdupertrevligt och jag ahr något att se framemot förutom 90-tals konserten i slutet. Det blir ett händelserikt september iaf! Vill iväg på en liten weekend i höst också, jag är ju sugen på Amsterdam men ävev London lockar (som om det skulle vara något nytt :P). Får se vem som är på och när jag har tentor så det inte krockar. Hösten kommer bli bra! I got a feeling ;)
 
Aja.. nu ska jag softa lite till innan jag ska banka in nödvändig info om nordamerika! Hörs senare!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0