Snabbupdate!

Hola, hola!
 
Fullt ös medvetslös! Ja typ iaf, har lite tid här emellan möte, plugg och finslipning på pass och jobb. 
 
Mötet med gruppträningsansvariga gick bra! Några små och smidiga ändringar men på det stora hela var hon nöjd med mig och mitt pass så det kändes jättebra! Letar två låtar till som ska in i passet och ja sedan är det klart. Sen ska det övas, övas och övas! 
 
Pluggandet idag har gått helt okej. Har en del att hinna med tills nästa vecka så därför kommer det nog bli få uppdateringar här, hoppas ni är okej med det ;)! 
 
Nu är det dags att fixa sig inför veckans första och sista nattjobbspass! Skönt med lite ledighet (även om vi alla vet att jag inte är helt ledig iaf...). 
 
Idag ska det fixas biljetter till We love the 90's i september! Så härligt att verkligen ha något att se fram emot. E-type, Snap och Haddaway är några av dem som ska hålla liv i luckan! Wiie! Älskar att ha roliga saker att se fram emot. Då har man något att längta till de dagar som är gråa och trista, de som inte går riktigt som man vill! Jocke är min änel idag och fixar biljetterna :)! Tack Jocke! 
 
Som sagt, en snabb update! Vi hörs inatt när jag är hemma igen!
 
Puss på er!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0