Solsidan

Solsidan är så sjukligt bra! Me like a lot! Har haft säsong 2 igång under hela kvällen och man får sina goda skratt hela tiden :P. Fan vad man hatar Ove Sundberg!
 
Ska njuta lite till av min mysfredag med husdjuren och av att inte göra någonting vettigt! Iofs har jag fått lite trevliga erbjudande för kvällen men jag orkar inte utgång eller dylikt just idag, kroppen säger no. Dock ser det ut som om jag kan planera in lite trevligheter i höst eller ja nästa månad! Måste invänta grönt ljus från chefen bara sen är det bara att tuta och köra! Lite 90 tals nostalgi är aldrig fel och speciellt inte med världens bästa sällskap :)! Som sagt, ska bara invänta grönt ljus, så håll tummarna! 
 
Just nu känns livet som om det är på rätt väg, och det börjar lätta och falla på plats. Fantastiskt! Nu ska jag återgå lite till solsidan innan jag däckar och sussar sött!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0