Torsdag

Hola mis amigos!
 
Idag började dagen med lite sovmorgon efter nattens jobb. Jag blev väckt av en väldigt kelig katt vid namn Pink ja och sedan trampade hon mig i ansiktet också så det var lika bra att gå upp! 
 
Idag var det Kolas tur att bada. Han var hur duktig som helst och nu återstår bara en pälsboll och det är Pink.. Ogillar alltid att bada katter eftersom jag vet att de har betydligt mer egen vilja än hundarna. Katter har liiite svårare att finna sig i alla tokigheter! Men det ska säkert gå bra! 
 
Om en stund ska jag fortsätta på corepasset och därefter ska jag städa undan och laga lite mat och sådär. Idag börjar jag jobba tidigt, redan 20.00 vilket innebär att jag faktiskt är hemma ganska tidigt. Ska bli riktigt skönt! 
 
Nåja, nu har jag absolut ingenting vettigt eller tråkigt att säga så vi får höras senare!
 
Puss! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0