Effektiv dag

Tentan har varit lättare än förväntat att skriva och det gör mig lite orolig att jag ahr mer att skriva än vad som tillåts... Ska gå igenom den några gånger till innan jag bestämmer mig för att den är helt hundra procent klar. 
 
Utöver allt pluggande och mycket kreativt skrivande så har jag hunnit handla två gånger. Jag har varit med hundarna på möllegården och eventuellt kommer jag ingå ett behåringsavtal inom en snar framtid, mer djupgående vad det går ut på skippar vi. Men ja att det händer saker är alltid trevligt! 
 
Blir ett extra indoorpass ikväll innan jag ska hem till Jocke ikväll, chefen mådde inte helt hundra och eftersom han fick ta mina förra veckan när jag var sjuk så är det inte mer än rättvist att vi hjälps åt. Hoppas han kryar på sig ordentligt snart!
 
Nu ska jag softa lite och sedan ska det bytas om och svettas ;)!
 
Hörs senare, over and out!

Kommentarer
Postat av: Herbert

Hola bella, me gustan tus ojos, te ves bella en esa foto, hope you underestand all! my friend, im glad it went well in your tenta, i have mine in friday, have sweet dreams.

"your smile makes our day more special"

2012-12-11 @ 16:28:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0