Jag ser det snöa...

Godmiddag, eller kanske god eftermiddag.
 
Dålig uppdatering igår? Japp I know och jag ber om ursäkt för det. Ibland finns det andra saker som känns lite viktigare än att hinna uppdatera bloggen och just nu händer det ganska mycket  i mitt liv. Mestadels bra saker även om det vissa dagar känns som om allt går emot en (sen vet jag ju egentligen att det inte är så..). 
 
I lördags arbetade jag mitt sista officiella pass som croupier här i Halmstad. En väldigt bra kväll får jag väl säga, trevliga gäster och helt okej in i kassan. Pojkvännen var på samma ställe och höll mig sällskap lite från och till under kvällen vilket gjorde hela kvällen mycket trevligare! Dessutom fick jag mysigt sovsällskap den natten :). 
 
Igår var det slappesöndag och egentligen hade jag tänkt baka lussekatter.. Det blev ju inte riktigt så för jag var sjukt seg och orkade inte åka och handla... Så istället kollade jag och Jocke på Misfits, tog en kall vinterpromenad innan det var söndagsmiddag i stan. Kvällens tillbringades till filmen Seven med Morgan Freeman och Brad Pitt. En kanonfilm om man vill ha lite mordgåtor och spänning! 
 
Jag är helt klart nöjd med helgen och känner att jag inte kunde haft en bättre sista arbetshelg. Bra folk och utöver arbetet har det varit en supermysig helg, lite extra mysig! Hoppas ni andra också hade en mysig helg! 
 
Idag btw så fick Halmstad sin första snö för den här vintern! Nu när den ändå kommit hoppas jag på att den stannar iaf till julafton :)!
 

Kommentarer
Postat av: Herbert

Hi, Beautifull, responding to your question about what im studing: im studing computer programering in Flash, is to make apps or games, is really cool. lovely picture, wish you a nice week!, you are so sweet and lovely the way you are.

hugs and kisses
herbert

Svar: Hi there! Sounds really intresting, Hope the studies goes well:)! Thank you and I wish you a lovely week too, hope you won't get too much snow!

Hugs Alice
Alice ♥

2012-12-03 @ 13:29:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0