Min hjärna behöver jullov

Jag vet inte om et beror på att det är första seriösa föreläsningen vi haft på två veckor, om föreläsaren var tråkig eller att det bara är så enkelt som att min hjärna behöver jullov. Detta var den absolut segaste föreläsningen jag någonsin varit på och det var pest och pina att sitta där i så många timmar och ta in så lite information. Samtidigt vill man inte gå mitt i en föreläsning för man vet ändå aldrig riktigt vad som komma ska, vid vissa tillfällen har man till och med får tenta svar.. Så som sagt man sitter där hellre och plågas. 
 
Jag som hade tänkt att detta skulle bli en lugn dag kan ju glömma det stenhårt. Skolan drog ut på tiden, jag behövde handla och innan jag kunde sätta på en kastrull på plattan fick jag gå ut med hundarna som varit hur duktiga som helst i några timmar och vaktat härhemma... NU äntligen skokar pastan och om en stund skaj ag kasta i mig maten för att senare bege mig in mot stan för att köpa en studentbok, en billig sådan. 
 
Hörs senare när stressen har lagt sig!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0