Ny hobby inför 2013

Ni som har bra koll på mig och som är inne och kikar mellan varven vet kanske att jag pratat mycket om att måla och sådär? Det har jag. Men jag har också kommit på att jag troligtvis har för lite tålamod för det eftersom det kräver total fokus och just att man har tålamod.. Något jag för tillfället saknar rätt så mycket. 
 
Däremot har jag alltid gillat smycken och ju mer tingel tangel desto bättre.. Fråga min kära mor som har sett vilka öronhänge jag brukar använda.. ;)! Så jag har bestämt mig för att min nya hobby kommer bli att tillverka smycken! Älskar pärlor och allt som glittrar och blänker så det kan bli spännande! 
 
Har precis hittat en kanonbra hemsida som ger en tips på vad man faktiskt behöver som grundverktyg och sedan utökar man givetvis detta! Beställer troligtvis inte hem något innan jul, men efteråt! 
 
Ni är givetvis välkomna att ge mig tips, ni som kan det här med smyckestillverkning och om någon har andra idéer på kreativa hobbysar! Over and out.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0