Tisdag

Efter några timmars plugg är det strax dags att ta hundarna på en tur i snön, käka lite lunch och sedan bege sig till affären för att inhandla saffran till mina lussekatter, glömde såklart det igår när jag var iväg och handlade allt som behövdes.. Typiskt mig. Men så kan det vara. 
 
Lite seg i huvudet idag faktiskt.. Mycket som surrar runt i skallen som jag inte får riktigt rätt på. Misstänker ångesten jag känner emellanåt kommer från alla dessa tankar. Hade varit skönt om det fanns något piller man kunde ta för att sluta tänka för ett litet tag och kanske att känna något också, livet hade varit så mycket enklare då. Men i framtiden så kanske... 
 
I övrigt så har jag ju som sagt att göra så jag behöver inte oroa mig för att vara sysslolös idag. Hörs lite senare vänner!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0