A sunny sunday!

Hej finingar!

Idag är jag verkligen helt slut. Blir så när man är igång hela helgen fast man ändå tar det lugnt. Med Cassie blir det alltid en massa skratt och konstiga samtalsämnen och jag antar att det tar på krafterna;)

Idag har jag varit duktig. Tagit hundarna på en lång och härlig solpromenad, pantat flaskor, handlat nödvändigheter och plockat undan! Ja jag är nöjd med mig själv idag. Ingen träning dock, men den blev inställd idag för att instruktören mådde dåligt, stackarn! Hade planer på att köra dit ändå men huvudet värker lite smått idag så jag hoppade idag. Imorgon ska jag köra mitt pass igen! Spännande! Ännu mer kul är det att det är fullbokat! Wiie!

Btw, våren är verkligen här! Jag kunde till och med torka tvätten ute! Den blev inte hundra torr förstås... men nästan!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0