Äntligen dags att sova. Min kropp orkar in...

img_4904 (MMS)

Äntligen dags att sova. Min kropp orkar inte mer, märks man börjar bli till åren haha. Kvällen har varit mysig, även om jag inte gjort något. Lite söndagsångest har det varit men det hör till :). Dagar som denna med eller utan alkoholintag dagen innan får en att tänka efter litegrann. Man kan faktiskt komma på riktigt bra och vettiga saker, det gillar jag. Det blir en sådan lättnad. En av alla saker jag kommit fram till är att det inte kommer bli någon utgång förrän till sommarn i Malmö, om ens då. Nattlivet här är katastrof. Tur man hade fantastiskt sällskap igår, tack alla för en superkväll ni är grymma! Nästa gång gör vi Halmstad. Än ömmar fötterna sedan igår. Hoppas de mår bättre imorgon. Hemfärd då, ska faktiskt bli skönt att komma hem till kära Halmstad igen. Natti!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0