Då har man precis krypt under täcket med s...

img_0700 (MMS)

Då har man precis krypt under täcket med sina nyrakade ben! Det är så mysig känsla att bara glida ner under täcket när benen är lena och mjuka, inget rafsande i täcket! Det gillas! Antar att jag kommer sova som en sten inatt, om inget annat hoppas jag på det iaf! Imorgon är det en dag av pluggande och återställande av sovrum. Allt som stod i hallen tidigare har flyttats in i sovrummet nu när hantverkarna var här. Men eftersom de är klara tänkte jag flytta ut möget så man trivs härinne, dessutom för att lyxa till det lite extra så beställde jag nya sängkläder som jag hoppas kommer i veckan! Mår dåligt av att se mitt gröna fula underlakan. Man vill gråta en skvätt när man ser det.. Så ja fulltulle tomorrow! Natti med er!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0