En helg med det bästa från Skåne

Hej fina läsare!

Ja jag ber om ursäkt för mitt halvkassa uppdaterande, men jag har haft det bästa från Skåne uppe i Halmstad hos mig den här helgen och då blir det så. Ni har fått nöja er med lite bilder i alla fall;).

Cassie kom upp vid femtiden efter jobb i fredags. Det bjöds å pizza, film och godis! Hur mysigt som helst och rent spontant några timmar senare kom det ett spontanbesök till från Skåne, Fredrik och Johan! Så jag, Cassie och husdjuren fick ytterligare sällskap i soffan under fredagskvällen! Hur mysigt som helst!



Igår vaknade vi allihopa vid niotiden, käkade frukost och begav oss in till stan för lunch vid halvtolvtiden innan grabbarna skulle åka tillbaka till Skåne. När lunchen var intagen och jag ÄNTLIGEN fick min efterlängtade kaka till efterrätt så begav sig grabbarna grus hemåt och jag och Cassie stannade i stan några timmar. Personligen blev det ingen shopping, Cassie fick med sig något fint hem iaf!







Även gårdagens kväll bestod av film och godis. Av någon orsak var både jag och Cassie helt slut i kolan efter veckan så ja ibland är det faktiskt skönt med en lugn helg!

Nu är det söndag och Cassie begav sig för någon timme sedan. Idag blir det plugg, promenad och träning som gäller. Hörs av senare!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0