En ny vecka med nya utmaningar

Jag tycker också att det låter klichée att säga så, men visst är det väl lite så ibland. Måndagen är första dagen på en ny vecka medan söndagen är den sista i veckan. Så är det, hur vi än vänder och vrider på det.

Dagen började i hyfsad tid, vaknade 07.30 av att klockan ringde. Upp och käka frukost och därefter var det dags att hålla sitt pass 10.00. Härliga motionärer jag ahde idag! Bra krut i dem såhär en måndagsförmiddag! Nu har jag pluggat lite, strax blir det att göra sig iordning, åka med hundarna, handla lite och sedan på pluggandet igen. Städa undan och ja göra lite nödvändigheter!

Jag ahr mycket den här veckan. Men det är roligt! Förutom pluggandet ska jag hålla pass på onsdag och på söndag då vi kör lite längre pass 45 min/ledare och då kör vi alltså wasaloppet! Ska bli spännande! Dock kommerj ag troligtvis vara en aning trött, jag jobbar natt hela helgen också.. Men man lever bara en gång så det kommer säkert gå hur bra som helst!

Mamma kommer upp på onsdag och på torsdag ska jag ta bort en lever fläck på rumpan :P. Haha ja det låter dumt men den är ful och dessutom helt svart och läkaren sa jag borde ta bort den.. Så ja det ska jag göra. Som sgat det är fullt upp hela veckan. Men det är härligt!

Vad gör ni den här veckan?



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0