I säng innan tolv, inte likt mig eller hur...

img_0605 (MMS)

I säng innan tolv, inte likt mig eller hur? Men duktig är jag så det så! Som vanligt har jag tänkt mycket, sådär lite extra ni vet. Å jag kom fram till att jag förändrats så sjukt mycket i mitt tankesätt. Jag tänker faktiskt mognare, om man nu får säga så om sig själv ( å jag bestämmer att man får det). Jag tänker lite längre och på vilka konsekvenser som kan komma upp. Ja sen är jag ju vädur och det sägs att vi ska vara spontana och ibland så kommer de grodor ur munnen. Men jag syftar på saker som faktiskt spelar roll. Jag har dessutom en plan för mitt liv. Vilket jag aldrig trodde jag skulle få. Vuxenpoäng till mig om man kan säga så. Men ja min barnsliga sida finns väl också kvar. Samma barnsliga humor, samma tossideer.. Ja och ni som var med mig i lördags lär ju inte ha missat hur barnslig jag var då. Men barnasinnet ska man bevara väl, man får bara lära sig att ta fram det vid rätt tillfälle. Sov så gott vänner och tack för ni läste mitt egoinlägg ;)


Kommentarer
Postat av: Fredrik

nej då vi missade inget! men du är grym som du är så ändra inte på det! natti!

2012-02-16 @ 00:32:19
Postat av: Alice

Du är väl för söt Fredrik! Tack! Du är helt fantastisk du också. Kramar!

2012-02-16 @ 10:29:56
URL: http://alicealizee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0