Idag har jag varit trött som tusan. Men oj...

img_2718 (MMS)

Idag har jag varit trött som tusan. Men oj så bra jag mått inombords sådär extra ni vet trots att halsen känns smått irriterad. Den senaste timmen har jag tänkt en hel del. Inte för att det hör till ovanligheterna precis, men ändå. Jag har sagt det många gånger före både här och till mig själv men det bör sägas igen. Man måste våga chansa för att vinna. Så är det, och. Ibland är det obehagligt eller skrämmande men en del saker ordnar inte sig själv. Jag måste våga.


Kommentarer
Postat av: Pia Cederström

Så sant så! Lady! :)

2012-02-08 @ 08:21:32
Postat av: Alice

MM :)

2012-02-08 @ 11:28:10
URL: http://alicealizee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0