Jag följer med dig hem ikväll

Jag följer med dig hem ikväll
För jag vill inte vara själv
Jag följer med dig hem ikväll


Jag följer med dig hem ikväll
För jag vill inte vara själv
Jag följer med dig hem ikväll
Vill inte vara själv

Jag vet inte hur det är med er, men varje gång jag får en ny favoritlåt, som i det här fallet är Veronica Maggios låt Mitt hjärta blöder (kolla inlägget nedan för att lyssna), så får jag alltid ett favorit stycke. Ja som ni kanske förstår/vet så är ju detta med i låten och jag har fastnat för det. Kusligt ibland så mycket känslor texter kan ha. Men det är väl kanske också därför jag älskar musik så mycket som jag gör. Artisten/låtskrivaren uttrycker sin konst, öppnar sitt hjärta och bara låter alla ta del av vad han/hon känner. Fantastiskt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0