Onsdag

Då var klockan redan 11.08, jag har läst i nästan en timme och har lite mer kvar att hinna med idag. Om någon dag ska allt sammanfattas, hoppas i gudarna att jag nu fattat allt bra. Det hade varit fantastiskt om första tentan gick galant, det underlättar liksom!

I övrigt så kommer mamma upp idag, för imorgon ska vi till vår läkare häruppe och ta bort födelsemärken/leverfläckar.. usch.. Ogillas, men det ska ju göras! Blir nog ganska lugnt idag dock. I eftermiddag håller jag pass igen, ska bli såå roligt! Men hur tusan det ska gå kan man undra.. jag ahr träningsvärk som tusan efter Björns pass igår. Men Så ska det ju förstås vara!
Aja nu ska jag lyssna på lite bram usik och vakna till liv lite till ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0