Shit så varmt!

Ja tyvärr syftar jag inte på vädret ute, men guuuuud så varm jag är. Känner mig som den där stora räliga löken ingen vill sitta bredvid. Grejen är att jag inte har en aning om ifall det är jag som är ovanligt varm eller om det är lägenheten som är varm som tusan. Aja hellre för varm än att frysa.

Jag kan nu officiellt säga att jag varit duktig. Jag har läst ALLT vi ska ha läst i kursen. Sen ska några sidor till gås igenom men sen är det bara att plugga in århundradena i skallen. Känns faktiskt rätt så bra. Ibland är jag tacksam att jag tänker lite längre än vad näsan räcker. Tänk om jag behövt ta tag i allt nu? Hade fått panik då :P.
Usch ja, nej nu återstår bara myskväll faktiskt. Jag har ta mig tusan gjort chokladpudding, fast än så länge är jag proppmätt av pajen.. Så får vänta lite till! Hörs senare vänner!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0