Underbara vår

Jag är så glad att all snön är bortsmält nu och att fåglarna kvittar och det har börjat dofta vår! Heeelt fantastiskt är det! Man blir på bra humör och för en liten stund kan man glömma alla sina bekymmer! Fantastiskt!

Jag är helt slut. Jag vet jag sagt det förut, men oj oj oj så trött jag är. Ska försöka lägga mig i tid idag. Imorgon är det jag som kör mitt pass 10.00 på Flygstadens gym. För bara en vecka sedan körde jag mitt FÖRSTA pass någonsin. Det känns inte som att det bara är en vecka sedan, känns som jag gjort det hur länge som helst! Jag tycker verkligen det är superduper kul! Ibland har man en himla tur!

Hörs vid ett sista godnatt inlägg snart!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0