Världens bästa sällskap



Ni som följt mig ett tag kan inte ha missat att jag har en(ibland två) hundar och en katt som jag bor tillsammans med? När jag flyttade upp här till Halmstad så fick givetvis mina finaste husdjur följa med upp! De trivs minst lika bra här uppe som jag gör, jag tror till och med att de trivs lite bättre här uppe!

Man får så mycket tillbaka av sina husdjur, så mycket, mycket mer än vad du ger dem. Det är helt fantastiskt! Det är verkligen villkorslös kärlek!

Det bästa jag gjort i mitt liv är att skaffa husdjur. Kola fick jag som bebis när jag bodde hemma och var 16 år gammal, tanken var att det skulle vara mammas lilla bebis. Men av någon orsak valde han mig till sin lilla matte och sedan dess har det varit han och jag. Kola är idag 7 år gammal.

Pink är yngest av alla husdjuren i familjen (2 collisar hos pappa, 2 kleinar och 1 katt hos pappa) och blir 3 år nu till våren. Henne skaffade jag för att en av mina vänner skulle skaffa katt och givetvis ville jag ju också ha en söt liten tjej. Så ja sådär hamnade hon hos mig.

Sen är det ju som ni kanske förstår så att jag har haft djur hela livet och att vi alla är lika glada för djur i familjen. Vi har ju en del tillsammans som sagt. Har ni några husdjur ni vill berätta om?



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0