A snowy saturday!

Hej mina fina läsare!

Hoppas ni har en underbar lördag! Efter att ha gjort allt jag ska ute och körandes så kan jag äntligen njuta inne i värmen. Jag vet inte hur det är där ni bor men i Halmstad har det snöat heeeela dagen. Kallt är det, kanske lite mysigt förstås. Mindre trevligt att bilens rutor snöar igen på fem sek.. Men förutom gnällandet så.. ;). Jag tog med mig Kola ut på ip:n för jag tänkte han skulle springa av sig och rulla runt i snön. Uppenbarligen var det lite godare att äta snön. Se själva:


Efter ett bra pass på gymmet och lite "utannonseringar" av gammal kurslitteratur så är det strax dags för duschen. Laga mat och plocka undan lite innan jag sätter mig ner och börjar läsa lite smått på engelskan. Därefter ska jag unna mig en fantastiskt god hemmalagad hallon/jordgubbspaj!

Hörs sen!

Kommentarer
Postat av: Pia Cederström

Mysigt värre......jag ska också sega......:):)

2012-01-21 @ 16:40:21
Postat av: Alice

Det behövs ibland :)

2012-01-21 @ 17:54:23
URL: http://alicealizee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0