Ändringar i schemat för 2012

Ja lite i alla fall. Jag som skulle skickas på utbildning nu i mitten av januari.. Men ja den blev framflyttad visst. Tråkigt men sant. Men vad gör man? Fick en annan plan igår, så jag får ta tag i den istället. Dock kan ju ingenting göras förrän imorgon. Gillar inte när planerna ändras sådär, men man ska väl aldrig riktigt ställa in sig på något. Men det kanske kommer något bättre utav det här, I hope so!
I övrigt var det skönt att komma tillbaka efter några veckors vila från gymmet. Jag svettades som en liten gris. Snart dags för duschen och sen ska jag och hundarna promenera i blåsten. Hoppas ni har en fantastisk onsdag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0