Det har varit en mysig dag idag. Jag känne...

img_4684 (MMS)

Det har varit en mysig dag idag. Jag känner mig mindre stressad inombords, ja till och med lite harmonisk? Skönt iaf. Det blev lite shopping på rean idag, ska visa mina köp imorgon! Sen såg jag och mamma på män som hatar kvinnor, som jag nämnde tidigare. Mamma har legat och snarkat i vardagsrummet i två timmar medan jag roat mig med youtube och Twitter. Tänk, inte tusan trodde jag att jag skulle bli beroende av det. Men det är trevligt! Hoppas ni har en mysig lördag vänner och bloggläsare :).


Kommentarer
Postat av: Anonym

Himelrike !! så otroligt fina ben å dina fötter ja vad mer kan man säga än att det finns ingen som har finare. Har ingen berättat för dig att fötter ska va oattraktiva haha. Man ska väl fan inte behöva gå runt å dyrka någons fötter heller haha:)

Svar: Haha aw, söt du är som gillar mina fötter så mycket! Du ska veta att dessa kommentarerna gör mina dagar ibland, får mig alltid att le lite extra ;)!
Alice ♥

2013-05-11 @ 20:01:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0