Godmiddag

Ja jag sov faktiskt länge idag och tro det eller ej men skönt som fan var det. Jag har nog en del missade timmar de senaste två veckorna. Lite skrämande att jag börjat lägga mig två, halvtre istället för ett numera.. Men ja bara att vänja sig av med det nästa vecka. Då sätter livet igång med fullrulle som vanligt, igen!

En ny iPhone kommer till mig i nästa vecka! Oh yes! Min Londonflytt har ju blivit framflyttat 1½ år till, eftersom jag äntligen vet vad jag ska plugga! Sista året läser jag där ;), så är allt löst vad jag behöver göra och dylikt! Wohoo! Sista veckan av 2011 var lite smått deppig men fan vad bra grejer jag kom fram till!

Imorgon är jag åter i Halmstad. Livet ska som sagt sättas igång så smått efter julhelger och nyårsfirande :). Dessutom såg jag att min fina, fina rosa kavaj från H&M anländer till jutaplatsen idag och även mina rosa pumps från bubbelroom! IH! Så ja, outfit bild kommer i dagarna!

Ha en fantastisk dag!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0