Hyfsat vettig dag so far

Goddagens kära läsare!
Jag har vaknat till liv, ätit, beställt böcker till skolan och pratat med världens bästa Arlinda i en hel timme! Oj vad jag saknar henne! Vi pratar inte så ofta och nu när hon bor i götet och pluggar på sitt håll så har hon sitt lika väl som jag denna våren kommer få massor att göra själv med jobb och skola. Men vi skulle föröska få in en helg när hon kommer också, förhoppningsvis kommer Cassie samtidigt!
Om 1,5 timme är det dags för dagens träning. Core på 30 min. Skulle egentligen gått på Indoor striding också, men musklerna måste få vila lite. De har kört sedan i söndags så lite mage och bål får räcka för dagen. Sen ska det städas och fräschas upp innan morgondagen. Beger mig ner till Skåne för en kort visit innan skolan sätter igång på allvar, och innan jobben börjar.

Btw, jag har fortfarande lite vår känslor. Jag fattar inte det, jag är så sugen på vår och massa skoj just nu så jag kan spricka! Men allt känns positivt, även om jag är nervös för typ allt för tillfället! Men nervositet är bra!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0