Jag är grinig idag. Jag är jobbig. Jag tyc...

img_4776 (MMS)

Jag är grinig idag. Jag är jobbig. Jag tycker synd om er som klickar in här. Upp tidigt imorgon, gumma tidigare än idag. Plugga tidigare än idag, dock på skolan tror jag. Hem senare, packa, invänta vaktmästare och bäst av allt den här veckan. Åka hem till Skåne, familj, husdjur och vänner. Det är tomt utan Kola och Pink här uppe. Nej lite kärlek är nog det som behövs för att jag ska må bra igen. No more gnäll imorgon. Inte fan mår man bättre av att förpesta tillvaron för er andra. Usch nej. Jag ser iaf fram emot bowling i helgen! Det ska bli superkul! Wiie! Natti, sov gott dröm sött och imorgon är det en fantastisk dag!


Kommentarer
Postat av: Pamela

Jag hoppas du får en fin dag och en mysig helg! Ta det bara lugnt så ordnar sig allt! Ska du köra till Skåne idag, så kör försiktigt. Riktigt halt på sina ställen! Kram på dig!

2012-01-26 @ 06:42:41
URL: http://stjarnanp.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0