Jag har redan Londonabstinens. Ja och varf...

img_7013 (MMS)

Jag har redan Londonabstinens. Ja och varför man får det 02.20 en söndagsnatt ja inte tusan vet jag. Drömmen om att vinna på lotto finns kvar, så har jag glad kommer vinsten snart! London känns perfekt för mig. Men mycket ska klaffa nu, det har börjat så sakta. Det känns läskigt men bra på samma gång! Äntligen händer det något! Och mer ska det bli, jag har en av mina andra drömmar på känn (föruton vinsten på lotto), att den ska slå in. Det går lite trögt nu men jag tror att den kommer lossna till våren! Håll tummarna! Nu ska jag fösöka somna fast mamma snarkar som tusan i rummet bredvid! Natti!


Kommentarer
Postat av: Pia Cederström

Tack! För det! :)

2012-01-02 @ 09:53:06
Postat av: Alice

Varsågod ;)

2012-01-02 @ 14:09:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0