Jag i ett nötskal

Ja att vara jag är inte sådär superenkelt men efter snart 24års träning har jag blivit rätt så bra på det. Det hela går ut på att vara i sin egen värld så mycket som möjligt, inte bry sig sådär övermycket vad folk tycker och tja bara vara? För en stund sedan glömde jag bort att jag satt på ett fik fullt med folk ( troligtvis eftersom jag sitter och datanördar mig), så jag ta ton och sjunger en liten mattrudelutt för min kära publik. I övrigtnsitter jag här och finssar både högt och för mig själv när jag skickar roliga sms till Cassie eller jag får till en superklämm till kommentar på Facebook (om inget annat så tycker iaf jag att det är skitkul).  I övrigt så ska man vara klumpig och obetänksam, det funkar också!
Nu bär det av till gymmet!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0