Kaffe utan kaffebönor

Det märks att jag inte varit uppe sju många gånger det senaste året, eller nej bara det senaste halvåret. Jag slutade ju på friskis i augusti och där började vi 06.00.. Jag ahr pluggat, och pluggat och sen har jag kommit fram till att det faktiskt inte går in sådär superduper mycket mer i hjärnan. Men ja, jag är ändå duktig, trött är jag verkligen.

Imorgon blir det en lång pluggdag till, hantverkaren skulle vara här åtta. Så det blir ett tidigt pass på gymmet, sen tror jag att jag beger mig till skolan ett tag. Att sita på Max hamburgerestaurang i tre timmar var inte sådär supercharmigt, plus att det blev rätt så stökigt vid lunch såklart. Ja om man ska plugga så blir man smått störd ;).

Nu ska jag bara vara, och nörda mig. Ska ta mig en kopp kaffe också, jag tänkte sätta igång kaffekokaren utan bönor.. Ruskigt begåvat haha!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0