Kan det vara dåliga veckan?

Örk, jag är trött, trött och åter trött! Den här veckan har inte startat speciellt bra, jag får dåliga besked till höger och vänster. Jag är inte nöjd med en del saker och energin tycks vara som bortblåst! Ja jag vet vad alla ska säga, ta tag i det då! Det är ju det jag försökt, men ibland är det inte så jävla lätt! SUCK!

Inte nog med det så ska jag ha hantverkare här, och jag kan troligtvis inte sitta hemma för de kommer bankas och sågas och ha sig. Vilket betyder att jag får gå upp tidigt imorgon, träna, duscha och plugga på annant ställe. Ja pluggandet kan förvisso vara bra, för jag kanske faktiskt gör något om jag sätter mig på ett fik eller liknande.

Ja jag är gnällig. Förlåt! Men fick precis reda på en mindre kul sak, men shit happends. Nya tag imorgon. Jag får väl se till att göra allt dubbelt så bra nu!

Karman slår tillbaka på dig som gör livet surt för andra, bara så du vet! What goes around comes around!

Nu ska jag sluta skriva bitterheter. Ni orkar väl inte med mitt gnäll kan jag tro, det gör jag knappt själv!

Puss på er alla fina människor i mitt liv. Ni är fantastiska som står ut med mig! Kärlek!

Kommentarer
Postat av: Pamela

Man får ha dåliga dagar, det har alla! Hoppas allt löser sig för dig! Skickar en kram som kanske hjälper lite iaf :-)

2012-01-25 @ 05:41:50
URL: http://stjarnanp.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0