Morgonmänniska?

Ja jag var nog det förr, och visst började jag 06.00 vissa dagar när jag jobbade på Friskis. Men jag tror att det där att vara morgonmänniska är som bortblåst. Fast jag sovit mina åtta timmar inatt och faktiskt lyckats somna innan tolv, så är jag trött som ett helt ålderdomshem. Tanken att gå och träna om en timme känns ruskigt jobbigt. Jag vet att det kommer ändras när jag väl är där, men som sagt. Den där trötta känslan och längtan efter att bara få gå och lägga sig är helt obeskrivlig..

Imorgon ska jag fan ta mig en sovmorgon. Jag har inget speciellt jag egentligen MÅSTE ta mig upp till denna veckan, men på torsdag är det samma träning som idag. Så det känns som om jag får gå upp i tid då också..

Hörs sen, när jag är människa igen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0