Nu brinner din tavla

Nope, jag har inte satt fyr på något nu heller. En mening från låten nedanför bara, å ja jag ska sluta tjata om den så småningom, troligtvis när jag är trött på den.

Såhär på kvällen blir jag alltid lite rastlös, samtidigt som jag är trött. Jag har aldrig förstått den kombinationen, men det är vanligt förekommande hos mig. Speciellt när det är röriga här än hos fan själv. Lister överallt, diskmaskinen är utdragen och jag går på något i köket som liknar hönsnät.. Ja för att gnälla bort lite av söndagsångesten.

Har jag tur imorgon är det inga hantverkare som väcker mig, hittade ingen lapp i brevlådan iaf. Hoppas jag slipper dem iaf imorgon.

Jag SKA börja måla så fort de är klara här så byggdammet försvinner. Jag har en plan på vad jag vill måla nu! Spännande eller hur?! Ja för mig som inte målat på sisådär 15 år, om det räcker. Mycket spännande!



Kommentarer
Postat av: Pamela

Jag har aldrig riktigt gillat den gruppen som gör låten, men deras nya låt är sjukt bra! Nästan lite svängig :-) vad är det dom pysslar med i din lägenhet? Hoppas det blir fint iaf! Twitter har jag heller aldrig haft, men det kanske är värt att testa? Ha en fin måndag :-)

2012-01-30 @ 06:46:25
URL: http://stjarnanp.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0