Nytt, nytt och nytt!

Imorgon är det dags för skolstart..igen. Av någon märklig anledning är jag ALLTID nervös inför sånna här saker. Jag vet inte varför? Jag ahr nu studerat schemat i tio min och börjar få smärre panik över att jag inte skulle klara av allt. Asså hallå? Av vilken orsak skulle jag INTE göra det? Nej, ibland är man sjukt tramsig. Men jag antar att det hör till, man ska vara lite nervös inför nya saker. Jag tror det är bra, dessutom känner man att man lever lite då!

Nattjobbet ska invigas nästa helg, lite iaf.. Också lite nervöst men jag är säker på att det också kommer gå bra! Det kan jag ju i alla fall!
I veckan ska jag utbildas inför att hålla pass på gymmet. Otroligt roligt och spännande, men givetvis också lite nervöst! Men som jag sa, det ska det vara! Annars hade jag nog varit lite märklig ;). Detta kommer bli hur bra som helst! Jag ska bara sluta tänka så himla mycket ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0