PMS

Jag ber om ursäkt till alla killar som läser min blogg, men ja på något sätt får ni ändå skylla er själv att ni läser den. Jag är tjej (hur svårt det än kan vara att tro ibland) och automatiskt har jag då tjejproblem. Just deal with it.

Idag är jag på krigsstigen. Ordentligt. Jag är ledsen, har ångest och är trött som ett helt ålderdomshem. Jag har all anledning i världen att vara glad idag, egentligen. För igår löste sig mycket för mig, även om en del är nervöst så är det en självklarhet. Inget att oroa sig för, går det åt helvete så gör det det, men det kommer det inte. Men ja, varför är jag då så ledsen och arg idag?

Det enda svar jag kommit på är att det beror på PMS. Jag känner mig som sagt som en valross än, har vaknat tidigt. Jag har livsångest fast alla frågetecken är utredda, i alla fall för ett tag sedan. Jag är uttråkad. Jag känner inte för att städa fast jag borde. Jag känner inte för att klä mig och köra iväg en stund. Jag känner inte för någonting. Jag tycker synd om mig själv. Ja, det är den tiden i månaden och vissa dagar/gånger känns det väl mer än andra.

Jag vill iväg. Jag vill tillbaka till London. Jag tycker om London. Om ni skulle ha missat det. Jag tycker min vinst på Lotto kan komma nu, så jag kan få leva lite och göra precis det jag känner för. Det hade varit fantastiskt. Jag kommer stå fast vid att jag kommer vinna pengar, jag vet bara inte när. Jag hoppas på mycket snart.

Happy friday alla, jag ska ta tag i städandet i alla fall och rycka upp mig lite. Jag mår bättre sen. Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0