Pust

Jag är trött, rastlös, ledsen, arg, kall och allt dåligt man kan vara på samma gång. Lägenheten är rörigare än fan själv, det tragiska är att det kommer vara såhär i drygt en vecka till. Suck. Jag måste vänta på att åka till skåne förrän sent imorgon kväll eftersom mitt jävla handtag till balkongen sprack i förrgår. De kan inte fixa det tidigt imorgon, och jag ser ju helst att det är fixat tills nästa vecka.

Jag är trött och rastlös på samma gång. Jag har skallebank, jag är missnöjd och allmänt deppig. JÄVLA kyla och vinter som får en såhär! Å jävla gnälliga jag! Ibland blir jag trött på mig själv, det är illa. Men något glädje moment just nu hade inte varit fel? NÅGOT kul kan väl fan hända såhär mitt i all bitterhet? Suck. Alternativet är ju att sluta vara bitter.. Inte så lätt dock, men jag har bestämt mig för att jag får vara det den här veckan, jag har varit på ovanligt gott humör innan ett bra tag. Så nu får jag vara pissed off!
MEN jag har hittat underbart ögongodis. Jag har bestämt mig att jag ska gifta mig med honom, han vet inte om det, vet inte vem jag är och jag har ingen aning om hur i helvete det ska gå till. Men nu är det så bara. Duncan James är vää förjävla snygg? Tänk att jag missat honom under alla dessa år.. Men mina brittiska vänner tycker inte alls om honom? Jag kan inte förstå varför?
BTW så lovar jag att inte gnälla imorgon OM inget hemskt inträffar. Jag ska sluta vara så jävla tråkig.

Kommentarer
Postat av: Pia Cederström

Good look! Kan inte säga mer :):) Jag har den fördelen jag vet! Jag ska ALDRIG gifta mig igen! Har fått nog av det motsatta könet. Kanske beroende på att jag möt fel män i miyy liv :( Hoppas du har tur!

2012-01-25 @ 20:23:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0