Solsidan

Satt och kollade några avsnitt av solsidan tidigare och kom till bloopersen, det ser ut som om de har otroligt roligt mellan varven haha. Ändå tycker jag de är grymma som kan hålla sig så mycket som de faktiskt gör!

Nu börjar jag bli lite trött igen samtidigt som jag är lite rastlös och känner efter lite för mycket idag. Not good. Imorgon önskar jag mig en solig och härlig dag, hoppas jag får det! Stan, gym och promenader i massor blir det då. Ja och läsa lite på nätet tror jag, vi hade fått grejer att läsa på engelskan redan. Boken kommer i dagarna, så den får vänta lite :P.

Något helt random btw, fan vad jag är sugen på att bowla! Tusen år sedan sist, nej men nästan iaf! Jag vill, jag vill! Ska försöka lura med någon på det snart, senast nästa helg jag kommer ner!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0